
Υποχρεωτικό
Υποχρεωτικό
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού Υπόβαθρου, Υποχρεωτικό |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Εφαρμοσμένα Μαθηματικά για Οικονομολόγους Ι και ΙΙ, Εισαγωγή στην Οικονομική Επιστήμη Ι (προαιρετικά) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνικά |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα στοχεύει στην εξοικείωση των φοιτητών με την φύση, τη συμπεριφορά και τους στόχους της επιχείρησης καθώς και με την προσφορά της επιχείρησης και του κλάδου σε περιβάλλον τέλειου και ατελούς ανταγωνισμού. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να περιγράφουν, αναλύουν και ερμηνεύουν τη συμπεριφορά μεγιστοποίησης κέρδους (ελαχιστοποίησης κόστους) της επιχείρησης και το ρόλο της τεχνολογίας στην παραγωγική διαδικασία τα βασικά χαρακτηριστικά των υποδειγμάτων του τέλειου ανταγωνισμού, του μονοπωλίου και του ολιγοπωλίου (με ομοιογενή και διαφοροποιημένα προϊόντα) τη συμπεριφορά και λειτουργία της επιχείρησης καθώς και την ισορροπία της επιχείρησης και του κλάδου σε περιβάλλον τέλειου ανταγωνισμού, μονοπωλίου και ολιγοπωλίου (με ομοιογενή και διαφοροποιημένα προϊόντα) τη επίτευξη γενικής ισορροπίας και την προαγωγή της ευημερίας σε αγορά με παραγωγή και ανταλλαγή |
Γενικές Ικανότητες |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Αυτόνομη και / ή ομαδική εργασία Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, και ηθικής υπευθυνότητας Άσκηση κριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Ναι | ||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με ενδιάμεση γραπτή εξέταση, τελική γραπτή εξέταση, προφορική εξέταση, ασκήσεις, ατομική / ομαδική εργασία, παρουσίαση εργασίας Η επιλογή της μεθόδου τελικής βαθμολογίας καθώς και η βαρύτητα του κάθε κριτηρίου αναρτώνται στο αναλυτικό διάγραμμα μελέτης στη σελίδα του μαθήματος. |
Δρανδάκης, Ε., Μπήτρος, Γ., Μπαλτάς, Ν. (2003) Μικροοικονομική θεωρία. Επιμ. Έκδοσης Ν. Μπαλτάς. Αθήνα: Εκδόσεις Unibooks IKE. Varian, H. (2006) Μικροοικονομική μια σύγχρονη προσέγγιση, Τόμος Β. Αθήνα: Εκδόσεις Κριτική. Nicholson, W. (1998) Μικροοικονομική θεωρία. Βασικές αρχές και προεκτάσεις. Αθήνα: Εκδόσεις Κριτική. Katz, M.L. and Rosen, H.S. (2007) Μικροοικονομική, Εκδότης: Εκδόσεις Επίκεντρο Α.Ε. Bade, R. and Parkin, M. (2010) Μικροοικονομική: Θεωρία Και Πρακτική, Εκδότης: Rosili Εμπορική - Εκδοτική Μ.ΕΠΕ. Acemoglu, D., Laibson, D., List, J. (2015) Μικροοικονομική, Εκδόσεις Κριτική ΑΕ. Stiglitz J.E., Walsh C.E. (2010) Αρχές της Μικροοικονομικής, Εκδόσεις Παπαζήση ΑΕΒΕ. Βαρουφάκης Γ., Θεοχάρακης Ν. (2005) Μικροοικονομικά υποδείγματα μερικής και γενικής ισορροπίας, Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ - Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ Ο.Ε. |